دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل با پوشش زنانه در مشهد + عکس شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی سرگذشت تلخ زنی در مشهد که به تله مرد شیطان صفت افتاد جوان مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) متناسب‌سازی حقوق بیشترین دغدغه بازنشستگان است آخرین جزئیات درباره نحوه دایمی شدن قرارداد‌های کارگران، مدت زمان بیمه بیکاری و میزانِ حق مسکن تداوم بارش باران در نقاط مختلف کشور (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اگر تیغ ماهی در گلو گیر کرد چه کار کنیم؟ ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟ دمنوش‌هایی که شکم و پهلو را آب می‌کنند | بهترین زمان خوردن دمنوش لاغری چه کسانی نباید آب زرشک بخورند؟ | آب زرشک را چه زمانی بخوریم بهتر است؟ فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران صادر شد+جزئیات و لینک سامانه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) استقبال کم فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان تماشای تلویزیون برای چه سنی ممنوع است؟ اسید‌های آمینه به عنوان پیش‌ساز پروتئین‌ها و به عنوان مکمل غذایی
سرخط خبرها

۲۶ فوتی در تصادفات نوروزی خراسان رضوی تاکنون (۶ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۱۸۷۲۰
  • ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶
۲۶ فوتی در تصادفات نوروزی خراسان رضوی تاکنون (۶ فروردین ۱۴۰۳)
رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی از فوت ۲۶ نفر در تصادفات نوروزی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا این لحظه خبر داد.

سرهنگ حسین میش‌مست در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص وضعیت مبادی ورودی و خروجی مشهد گفت: در حال حاضر مبادی ورودی و خروجی مشهد در آزادراه شهید شوشتری و در مسیر شمالی شاهد ترافیک نیمه‌سنگینی هستیم و در مابقی معابر نیز ترافیک‌ها پرحجم است.

وی ادامه داد:: ورودی و خروجی‌های مشهد نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته ۴ درصد و ورودی و خروجی‌های خراسان رضوی نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته حدود ۱۲ کاهش تردد داشته‌ایم.

میش‌مست در خصوص میزان تلفات تصادفات نوروزی در خراسان رضوی بیان کرد: از ۲۴ اسفند سال گشذته تا امروز (۶ فروردین ۱۴۰۳) ۲۶ نفر در راه‌های خراسان رضوی به علت تصادف جان خود را از دست داده‌اند.

وی اضافه کرد: البته در بازه زمانی مشابه در سال گذشته ۳۱ نفر در تصادفات نوروزی جان خود را از دست داده بودند که این آمار حاکی از کاهش تلفات تصادفات نوروزی در سال جاری است.

میش مست گفت: بیشترن حوادث ما در غرب استان و در مسیر سبزوار و نیشابور اتفاق می‌افتد که بیشترین علل آن خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان است.
رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه‌های خدمات زائر، استفاده از گشت‌های نامحسوس، استفاده از ظرفیت دهیاران و بسیج و حضور همکارانم در این مسیرها، از جمله مواردی است که برای پیشگیری از تصادفات جرحی و فوتی سنجیده شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->